Bronzing. Koszmar każdego lata.

Piekące słońce, cudowna opalenizna, długie dni i krótkie noce, a do tego wymarzony urlop. Z tym zapewne kojarzy ci się sezon letni. Dla kierownika marki kosmetycznej to horror, który ma dwie odmiany: makijaż i produkty do opalania, żargonowo zwane opalanką. Jako że moją główną domeną był makijaż, na nim właśnie się skupię.

Czytaj więcej: Bronzing. Koszmar każdego lata.

Okiem Brand Managera - Podstawy

Bycie Brand Managerem to łatwizna. Jak jazda na rowerze. Przy czym rower stoi w płomieniach, ty płoniesz, wszystko wokół się pali, no i jesteście w piekle.
To podsumowanie, które znalazłam tutaj dość precyzyjnie oddaje charakter codziennej pracy Brand Managera, czyli po polsku Kierownika Marki.

Czytaj więcej: Okiem Brand Managera - Podstawy